El dijous ens vam acomiadar de l’equip de L’Open Arms, després d’una missió de varada en què hem compartit tres mesos molt intensos. On hem fet noves amistats i contactes, a més d’aportar el nostre granet de sorra en aquesta lluita pels drets fonamentals dels més desfavorits.

Totes les treballadores, voluntaris i militants d’Open Arms ens tenien preparat un gran acomiadament amb una sorpresa molt especial, un anell salvavides original del vaixell signat per totes les persones que han passat per Borriana des de l’1 de juliol fins al 30 de setembre.

Estem profundament agraïdes, és tot un reconeixement al treball i l’entrega de totes les voluntàries i donants que formen part de l’Aurora.

Els acomiadaments solen ser tristos, però en aquest cas és motiu de moltíssima alegria i orgull saber que molt prompte estaran salvant vides a la Mediterrània. Vos estimem! Bona proa família!

——
El jueves nos despedimos del equipo de Open Arms, tras una misión de varada en la que hemos compartido tres meses muy intensos. Donde hemos hecho nuevas amistades y contactos, además de aportar nuestro granito de arena en esta lucha por los derechos fundamentales de los más desfavorecidos.
 
Todas las trabajadoras, voluntarios y militantes de Open Arms nos tenían preparado una gran despidida con una sorpresa muy especial, un aro salvavidas original del barco firmado por todas las personas que han pasado por Burriana desde el 1 de julio hasta el 30 de septiembre.
 
Estamos profundamente agradecidas, es todo un reconocimiento al trabajo y la entrega de todas las voluntarias y donantes que forman parte de la Aurora.
 
Las despedidas suelen ser tristes, pero en este caso es motivo de muchísima alegría y orgullo saber que muy pronto estarán salvando vidas en el Mediterráneo.
 
Os queremos! Buena proa familia!